^

2011-09-19 | 23:43:31
Fyfan. Så känner jag, nej fan, känner värre. Var på min första teorilektion idag och vart glatt överraskad av att Martin också va där så jag slapp va helt typ själv. Kommer gå in i väggen de närmaste veckorna.
Annat som jag hunnit idag: gjort klart de sista uppgifterna i rättskunskap i reklamerna under Idol.
Har även slängt ihop det sista på näthandeln som ska in imorgon typ. Vänta dock med att skicka in det tills imorgon då jag ska höra med andra i klassen om dom hittar bättre och "rättare" svar.
Fått en mage som e uppsvulen som jag vet inte vad tack vare att jag ätit som en häst, men vad gör det när jag ändå inte kommer ha tid att äta under hela veckan (känns de som).
Saker som jag inte fått gjort: Färgat mitt hår som jag skulle vilja göra, har nämligen en färg här hemma ståendes.
Skulle även vilja plattat mitt hår men det har jag inte heller haft tid eller ork till.
Skrivit på historian som ska in på fredag som jag knappt kommer ha tid med i veckan.
Ah, det är iaf mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0