keep that smile'

2011-09-25 | 19:32:35
Haft en sån jävla toppenhelg! Haha, ja vad har då gjort den så bra kan man ju undra då den nästan sätt ut på samma sätt i flera veckor men det har varit toppensällskap, klantigheter, shottar plus ännu mera alkohol, klackar och pinsamheter. Ja mycket av det goda helt enkelt.
Tanken var att jag och Anna skulle ut igår eftersom Nathalie och de andra över 20 skulle på statt. Kom in ganska sent igår till Kholm och gick då till systers kompis där jag fick fixa mig eftersom jag åkte in i mjukisbyxor och ofixad och Nathalie och Anna redan dragit på förkrök. Ja, jag landade hos Petra där förfesten hölls lite efter nio tror ja iallafall och blev där en stund innan vi drog till Nathalie för att lämna grejer och så vidare. Haha, ja.. Ska väl inte berätta så mycket mer utan att alla tre dagar varit riktigt trevligt. Idag käkade vi frulle på sultans och satt där ett bra tag och prata och så har ja bara myst med Nathalie typ hela dagen.

Nu ska jag traska ut till mor i köket och sen lite senare (om jag har tid) ska jag äntligen bjuda på lite bilder på denna sega blogg. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0