some place back there'

2011-09-12 | 17:48:34
It's been a while since I wrote here, I think or at least it feels like it ..
So where have I been?
I fredags drog vi på födelsedagsfirande hos Anton och det var mycket skoj och trevligt även fast kvällen slutade relativt tidigt. På lördagen sen vaknade jag upp hos Elin, både två vid åtta. Då gick vi upp och tog lite att dricka och en cigg på de. Vart lite tv sen innan vi både gick och la oss igen och vaknade då inte fören halv tolv typ. Blev då försent för att plocka svarrar och grejer så vi sket i det. Gick istället ner till Emil och köpte med pizza på vägen. (upptäckte idag att jag tydligen fick min kebabtallrik gratis då inga pengar dragits och inget reserverat belopp heller, sööft) Ja, åkte hem sen vid fyra ungefär. Drog sen lite senare till Melinda för att klippa mig och där blev jag kvar en stund med henne, hennes kompis och syster. Hängde med dom till Vingåker för att handla och tanka men slutade att vi åkte till Fingspång. Dock va jag hemma vid tio kanske så den kvällen vart också tidigt.
Igår då, jo då gick jag ut med mor och syster i bögsjö skog för att leta svamp och det hittade vi också som tur va. Så rensade lite och så sen mot eftermiddagen innan jag drog in till Ellen för att söndagsmysa. Vi fixade lite bilder, drack cola, lite chips och massa musik. Kanon avslut måste jag säga, för det var trevligt de med.

Ett stycke bild sen helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0